به قول نسیم طالب نویسنده مشهور کتاب قوی سیاه «شما از چیزهایی که میدانید آسیب نمیبینید، بلکه ریسک شما در چیزی که از آن خبر ندارید!» امروزه با گسترش کسب و کارها، ماندگاری و توسعه بیزینس امری مهم و ضروری است، به ویژه در شرایط نابسامان اقتصادی که این روزها اکثر ما تجربه میکنیم. در این شرایط همه به دنبال افزایش فروش، بالا بردن بهره وری، پایین آوردن هزینهها و مواردی شبیه به این هستند، یک مشاوره مالی که حتی میتواند به صورت مشاوره مالی تلفنی باشد میتواند راهکارهایی در طول کار به شما ارائه کند تا از آن بیشترین بهره را بگیرید.
- توضیحات
- نوشته شده توسط سید حامد حجت
- دسته: مقالات
- بازدید: 247
بازاریابی دیجیتال چیست؟
بازاریابی دیجیتال شامل مجموعه گستردهای از امکانات، ابزارها، و فعالیتهایی است که از طریق اینترنت و شبکههای اجتماعی برای جذب مشتری انجام میشود. در این نوع بازاریابی تمام فعالیتهای جذب مشتری از طریق برنامههای آنلاین و یا طریق ارتباطات اینترنتی انجام میشود.
- توضیحات
- نوشته شده توسط داوود باقرپور
- دسته: مقالات
- بازدید: 250
ادامه مطلب: آیا بازاریابی دیجیتال اثری روی تصمیمگیری مشتریان برای خرید دارد؟
آیا میدانید حسابداری پیمانکاری چیست؟ عمدتا برخی از شرکتها در زمینههای مختلف ساخت و ساز و راه سازی و غیره تمایل دارند؛ براساس روش پیمانکاری کار کنند. روش کار آنان نیز از راه شرکت در مناقصههای مختلف و بستن قرارداد در صورت پیروزی است. به طور سنتی، این پیمانکاران میتوانند؛ انواع رویههای حسابداری را برای حساب درآمد حاصل از این قراردادها انتخاب کنند. این روش حسابداری پیمانکاری نسبتا ساده است. و به ندرت برای پروژههای بلند مدت مشکل ایجاد میکند.
- توضیحات
- نوشته شده توسط داوود باقرپور
- دسته: مقالات
- بازدید: 274
کسب درآمد اینترنتی یکی از کارهایی است که خانمهای خانهدار میتوانند در زمان بیکاری خود و زمانهای اضافی که بعد از انجام کارهای خانه برای آنها به وجود میآید انجام دهند در واقع میتوان گفت کسب درآمد اینترنتی امروزه برای همه افراد از جمله خانمهای خانهدار امری عادی تلقی میشود.
- توضیحات
- نوشته شده توسط داوود باقرپور
- دسته: مقالات
- بازدید: 264
ادامه مطلب: بهترین راههای کسب درآمد اینترنتی در خانه برای خانمهای خانهدار
یکی از مهمترین مسائلی که بازاریابهای اینترنتی درباره بازاریابی در شبکههای اجتماعی باید به خاطر داشته باشند، صادق بودن با شخصیت برند خودشان است. البته شخصیت شرکت شما نیز به اندازه شخصیت مشتری مهم است.
- توضیحات
- نوشته شده توسط داوود باقرپور
- دسته: مقالات
- بازدید: 224
صرف نظر از نوع کسب و کارتان، خوشبختانه باید گفت که بیشتر مشتریان و مشتریان بالقوه از شبکههای اجتماعی استفاده میکنند. بیش از 4 میلیاد حساب کاربری فعال مربوط به رسانههای اجتماعی در سرتاسر دنیا وجود دارد که انتظار میرود تعدادشان روز به روز افزایش یابد. به طور قطع ویژگی جذابی دارد که افراد را در سطح عمیقی به سوی خود میکشد.
- توضیحات
- نوشته شده توسط داوود باقرپور
- دسته: مقالات
- بازدید: 291
ادامه مطلب: تاثیر استفاده از رسانههای اجتماعی و اهمیت آن بر توسعه بازاریابی دیجیتال
در این مطلب درباره برخی از اصول روانشناختی صحبت خواهیم کرد که شما با استفاده از آن میتوانید در جهت تاثیرگذارتر کردن پویشهای بازاریابی مجدد خود استفاده کنید. هدف همه پویشهای بازاریابی مجدد این است که به مشتریان بالقوه یادآوری کنند هربار که بدون استفاده از خدمات یا خرید، وبسایت شما را ترک میکنند، چه فرصت مهمی را از دست میدهند. پژوهشها نشان میدهند که آشنایی، نقش چشم گیری در میزان برخورد راحت مشتری با یک برند دارد.
- توضیحات
- نوشته شده توسط داوود باقرپور
- دسته: مقالات
- بازدید: 274
ادامه مطلب: چگونه باید از بازاریابی مجدد برای جلب توجه مشتری استفاده کرد؟